Последователи

събота, 27 декември 2014 г.

Феята!!!

Здравейте,днес ще ви покажа как да направите една шарена,пъстра и необикновена картичка за всеки повод.

Като за начало,ще ви трябва едно централно изображение (може да бъде оцветено с моливи ,маркери ,каквото намерите или пък да изрежете картинка от опаковъчна хартия).
Моето ,съм оцветила с акварелни моливи ,всичко си зависи от вас и от това с какви пишеш ти средства разполагате.


Това е печат на Lady of Opal.


Добавих малко дистрес  мастило по краищата на моя дигитален печат.
Относно за мастилото,то е много блед и нежен нюанс на лилавото.
Харесва ми .



След това ,ще ви бъде необходима основа за направата не вашата картичка.
Аз използвам 270 грамов картон,цветът му е някакво пепеливо розово.
Размерите на моите картички предимно са 30 x 15,като картонът се прегъне на две равни части размерът на основата става 15x15.


След това идва ред на дизайнерската хартия ,разбира се не нужно да слагате.
Размерът на хартията е 6x6 в инчове и 15,2x15,2 в сантиметри.
Поръзкъсах я малко по ъглите и след това отново добавих същото дистрес мастило,защото не исках ръбовете да  са бели.



Идва ред за сглобяването на картичката.
Аз добавих и малко изрязани цветчета с шаблона на joy и този на sizzix.



В последствие добавих малко копчета и перлички за акцент и покрих крилата и цветята в косата на феята с glossy accent,сложих и малко по самите цветя и листа на картичката.



Ето и какво се получи в крайна сметка.



Надявам се поне малко да съм ви била от полза и поне малко да съм ви вдъхновила.

Чао,чао от мен
Ioli

2 коментара: