Последователи

вторник, 23 декември 2014 г.

Коледна Топлина

Здравейте,днес ще ви покажа новата си картичка,с която всъщност ще участвам в Размяната на Деси.Централните елементи в този проект са сладкият печат и венеца .
Девойката оцветих с акварелните моливи ,които са на Staedtler(доколкото знам не са професионални,но съм доволна .За толкова малко пари ,качеството си го бива.Надявам се Дядо Коледа да ми изпълни желанието за моливчета на Derwent.).




Сложих малко паста и върху нея посипах брокат,за да добия вид на някакъв що-годе сняг.
Добавих копчета и хартиите отново са от същата колекция на Helz Cuppleditch.



Ето от близък кадър оцветения дигитален печат.Още съм начинаеща и имам какво още да уча, но като за начало става.


Ето и венеца.Тъй като много бързах и спешно трябваше да оцветя венеца .Нямах зелена акрилна боя и взех водните боички.Получи се някакво зелено де .



Ето отзад гръбчето на картичката .Залепила съм една коледна заврантулка.



Чао,чао от мен
Ioli

Картичката ще я пусна в :

1 коментар:

  1. Много харесвам картичката ти Йоли и това, че продължаваш напред и показваш все по-красиви неща. Но сайтовете с предизвикателства си имат правила, които трябва да се спазват. Тъй като ти наруши едно от нашите, се налага да изтрия участието ти. Надявам се да се срещнем отново в някое друго предизвикателство при Хартиени вълшебства!

    ОтговорИзтриване